آمریكا از تاثیر فرهنگ انقلاب اسلامی بر خیزش های منطقه عصبانی است
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین 'سید محمدعلی آل‌هاشم' در جمع پرسنل لشكر 88 زرهی نیروی زمینی ارتش افزود: تقوا، تعهد، وارستگی، روحیه تعبد در برابر خدا، اعتقاد عملی و التزام به ولایت فقیه، ایستادگی در برابر بیگانگان، دلسوزی نسبت به حفظ بیت المال و عدم وابستگی به كانون های قدرت و ثروت را مشخصه نمایندگان مجلس برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در این دیدار ضمن تبریك به مناسبت فرارسیدن ایام مبارك دهه فجر، عوامل موثر در پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبیین كرد و گفت: رهبری داهیانه حضرت امام(ره)، حضور یكپارچه و متحد مردم در پیش و پس از پیروزی انقلاب، اعتقاد به اسلام و ارزش‌های اسلامی سه عامل موثر در پیروزی انقلاب بود و این عوامل همچنین مایه بقای آن است.

وی با اشاره به این كه استكبار توطئه های جدیدی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طراحی كرده است گفت: اخیرا بحث تحریم خرید نفت ایران از سوی اروپا مطرح شده است در حالی كه كشورها به تهدیدهای غرب و آمریكا برای همراهی با تحریم خرید نفت از ایران اهمیتی نمی دهند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در ادامه تصریح كرد: پیشرفت های امروز ایران اسلامی از دل همین تحریم ها بیرون آمده است، بنابراین باید از این تحریم ها فرصت سازی كرد .

وی با یادآوری فشارهای حاصل از این تحریم ها گفت: البته هزینه استقلال، پیشرفت و روی پای خود ایستادن تحمل همه این تحریم ها است اما مسئولین باید به گونه ای تدبیر كنند تا مردم به این خاطر تحت فشار قرار نگیرند.

حجت الاسلام آل هاشم خاطرنشان كرد: از آنجا كه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نخستین انتخابات ما بعد از بیداری اسلامی كشورهای منطقه است و این كشورها می خواهند از انتخابات ایران الگو بگیرند، بنابراین حضور پرشور در انتخابات اهمیت بالایی دارد.

وی در پایان اختلاف اندازی بین قومیت های دینی را از دیگر دسیسه های دشمن عنوان كرد و با اشاره به ترور علمای اهل تسنن و مردم بی گناه استان سیستان و بلوچستان از سوی ایادی غرب در منطقه افزود: استكبار تلاش می كند بین برادر ان اهل سنت و شیعه اختلاف بیاندازد، لذا باید نسبت به این توطئه هوشیار بود.

سیام**1478 1418





:: برچسب‌ها: روز تعطیل , آسمان ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: